Middag på Vapiano

publicerat i Allmänt, Kost;
Efter vårt besök i förmiddags så gick jag ut på en promenad med Louis. Vi passade även på att besöka den lokala djurbutiken och köpte några nya hundben. När vi kom hem så sa jag och E hej då till Louis och åkte in till stan och mötte upp min mamma och pappa. Vi var bland annat och åt mat på Vapiano. Gillar att äta där då det finns något för alla och att det inte är dyrt. Jag är lite tråkig för jag äter alltid samma sak, nämligen Pomodoro mer linguine, mozzarella och färsk spenat. Till efterrätt så åt jag en så fräsch och god citron cheescace. 
 
 
 
 
Nu har jag handlat, promenerat med Louis på kvällspromenad och sitter just i skrivande stund med sköna myskläder, tvättat bort sminket och har en filt på mig och tittar på wahlgrens värld och efter det ska jag titta på Leilas supermat. Det jobbigaste i just denna stund är att jag är riktigt törstig men sitter för skönt för att resa på mig för att gå och hämta mer vatten = dagens I-lands problem. Ska försöka locka ut E och se om hon kan komma och ge mig... =) <3
 

Taggar: cheatmeal, cheescace, efterrätt, enkel mat, middag, middagsbilder, pasta, promenad, vapiano, vegetriskt;

Kommentera inlägget här :