Hej!

publicerat i Allmänt;
Det var ett tag sedan jag var här på bloggen och skrev något. Jag har inte kännt mig särskilt inspirerad under ett bra tag att skriva något därav detta långa avbrott. Nu känner jag däremot en nystart och tror och hoppas att jag ska hitta tillbaka till varför jag började blogga från första början. 
Det känns så kosntigt att sommaren redan är slut, den började nyss. Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten och jobbet igen efter en underbar sommar med världens bästa väder. Sverige har verkligen levererat (jag vet att det även har bidragit massa tragiska effekter som bränder, torka mm) vilket gör att vi i alla fall inte kan klaga på det. Jag är däremot inte redo för att börja jobba igen vilket jag tror att jag är långt ifrån ensam om att känna. Inte för att jag har problem med att jobba men att gå från semester är alltid lite ångestframkallande. 
Nu ska jag ut med Louis på sista kvällsrundan innan det är dags att göra sig klar inför kvällen. Inte för att jag tror jag kommer sova spciellt mycket inatt men ändå. 
Läste nyss igenom vad jag skrivit och jag låter lite väl bitter och negativ men det är verkligen söndagsångesten som satt sina klor i mig rejält. 

Kommentera inlägget här :